duminică, 30 august 2009

Din dragoste de liste...

Sunt pe teritoriul SUA de 21 de zile. Si am inceput deja lista lucrurilor pe care nu le-am facut/ care nu mi s-au intamplat NICIODATA, dar pe care le-am bifat aici, dintr-un foc:

- n-am stat niciodata pana la 3 dimineata intr-o biblioteca. Din simplul fapt ca bibliotecile in care am intrat eu pana acum aveau program pana la cel tarziu 8pm.
- nu am cumparat vreodata carti pentru scoala in valoare de 600 de dolari. Pentru un singur semestru.
- nu am fotografiat nicicand 200 de pagini dintr-o carte de 2000 de pagini, cu frica-n san, in fata bibliotecii, ca sa am ce sa citesc pentru un seminar.
- nu mi s-a intamplat sa bata la usa mea un politist cu insigna, sa ma intrebe daca totul este ok, doar pentru ca e usa deschisa la intrarea in casa.
- n-am fost oprita pana acum pe strada ca sa fiu ajutata sa-mi duc sacosele de cumparaturi acasa. Casa aflandu-se la 2 strazi distanta.
- nu am avut niciodata temerea ca sunt in ilegalitate.
- nu mi-a fost teama atat de des ca sunt doar o cifra sau un ID number.
- nu am folosit in ultimii ani serviciile de plata online atat cat le-am folosit in ultimele 2 saptamani.
- nu am fost indragostita de un francez.
- nu am avut vreodata atatea motive sa dansez.
- nu am auzit vreodata sextagenari facand glume deocheate si flirtand cu maiestrie, ca la 30.
- nu m-am gandit ca pot sa vad show-ul Lord of the Dance gratuit, si altundeva decat in Europa.
- nu am cunoscut pana acum oameni din Uruguay, Costa Rica, Ecuador, Armenia sau Albania.
- nu am facut atatea mamaligi intr-o singura saptamana vreodata!

Ah... si peste toate astea sta un mare sentiment de iar nu stiu unde e acasa.

Bini, bini, de maine scriu in limba vorbita aici, ca sa ma simt mai de-a locului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu